Tråd: Irritert!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 14:44   #10
Smugspiser
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 64
Smugspiser er på en erverdig vei

Sv: Irritert!!!

Ja de er noe for seg selv mødrene. Jeg er i utgangspunktet en god venninne med min mor. Men når det gjelder kosthold er vi uenige. Mamma er mye større enn meg, og stapper i seg, så klager hun på størrelsen. Og så tar hun seg en uke med allevo.
Hun skal bare prøve hurtigvirkende kurer.
Det hun gjorde i går er en typisk mammagreie.. Skulle på butikken og kjøpe middag til typen min, for han hjelper de med kjøkkenet. Og hun kom tilbake med maten hans, 2 pakker med pinneis og en stor stratos...
Og hun presterer å spørre meg hele tiden om jeg og skal ha, enda hun vet at jeg ikke skal ha. Og hun kjøper mine favoritter blandt godter og kjeks på butikken uten å høre om jeg skal ha. virker som om hun skal ha meg til å spise for da kan hun spise og...
Og hun kan ikke legge om kosten for da må hun lage egen mat til seg og en annen til mannen... Noe jeg mener hun ikke trenger. Han lager ikke mat selv, så da får han versågod ete det han får mener jeg så kan hun bare la vær og spise poteter og ris og sånn... Blir så irritert, og orker snart ikke klagingen hennes på vekt!

Så ja, mødre er en egen rase... Lurer på hva mine fremtidige barn vil si om meg...

__________________
Bloggen min


Smugspiser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å leve etter LCHF.. Nybegynner Svar med sitat