Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 19:52   #34
Tulipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sør-Troms
Innlegg: 18
Tulipa er på en erverdig vei

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Høres fantastisk ut, Carisma og Kennygirl!

Kun få dager til ferie nå, begynner å glede meg som besatt!

Vi reiser til Hurghada og bor på Hilton Resort, hotellet ser bra ut på nettbildene ihvertfall, standarden skal være god. Tror det er en typisk turistplass med mange hoteller og internasjonale retter. Har aldri prøvd All-inclusive før, og er helt enig i at det kan virke kjedelig å spise på samme sted nesten hver dag i to uker. Blir vi lei, så går vi og prøver noe annet. Egypt er vel ikke det landet hvor jeg har lyst å prøve familie-restaurantene og småsmug- sjarmis-restauranter, tror jeg... Selv om jeg er veldig glad i å prøve forskjellige restauranter/nasjonaliteter ellers når vi reiser. Har nok hørt for mange skrekkhistorier om magetrøbbel i Egypt, kanskje...

Håper det blir en tur til Kongenes dal, vi har ikke lagt så mye planer, liker å ta ting litt på sparket, etter at vi har sjekket ut turer og priser fra feriestedet til attraksjonene. Mest av alt gleder jeg meg til å få sol på kroppen, snorkle og bade og kose meg sammen med Tulipan.
Vi har hatt mange nedturer med babyplanene og mye jobb med skrekkens oppusings-objekt som nå begynner å ligne på et ordentlig hus. Så skal det bli herlig å få koble av og reise bort litt.

Så planlegger vi ny Oslo-tur med legebesøk på Kvinneklinikken i Drammen litt senere i høst. Håper veldig å kunne starte ny prøveperiode i november.

I morgen skal jeg kjøpe johannesbrødkjernemel og lage vafler, har sett gjennom den veldig fristende vaffel-tråden, og dette må bare prøves!

__________________



Tulipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten- deretter lavkarbo Svar med sitat