Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 21:52   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tulipa, her.

Egypt er vel ikke det landet hvor jeg har lyst å prøve familie-restaurantene og småsmug- sjarmis-restauranter, tror jeg...

Hvorfor ikke? Vi spiste på grillkjøkken på gata en kveld, beste maten vi spiste på turen! Ikke snev til å være dårlig etterpå. Du hører om de ti som blir sjuke, men ikke de 100 som ikke blir det Dessuten er det ofte de som er litt egenstelige for det som blir dårlige, for de har tatt for mange forholdsregler og drept enhver bakteriekultur de har i magen.... Og da blir det litt sånn "hva var det jeg sa" historie de elsker å fortelle om....
Selv har jeg blitt matforgifta en gang, på en øvre middelnivå restaurant midt i oslo sentrum. Så jeg er absolutt ikke immun eller noe sånt, så det tolker jeg som at det ikke er så farlig der som man skal ha det til

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat