Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 13:53   #43
ruslepølsa
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 97
ruslepølsa er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg er så sliten for tida, har mest lyst å bare stappe i meg alskens drittmat. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden tenårene, løsningen da var å spise spise og spise. Nå når jeg ikke kan det lengre, er det jammen vanskelig å holde seg på matta. Har ikke søtsug, bare behov for å stappe i meg.Samtidig som jeg ikke har energi til å lage meg et måltid. Jeg satt opp i halve natt søvnløs, så i dag er jeg helt kake, huff.


Har ikke lidd av spiseforstyrrelse med kjenner meg igjen det lyst til å stappe i meg.

Har de siste 12 årene av livet mitt gått gjevnt oppover i vekt pga litemosjon og at jeg stappet i meg alt jeg ville/hadde innen armlengde.
Etter at jeg startet på lavkarbo har jeg sluttet med det men lysten er der heletiden.
Har liksom alltid hevet i meg snop eller middags rester mens jeg ryddet kjøkkenet. Spist alt av snopp som sto på bordet i helgen. Laget alt for mye mat(trolig med vilje) så jeg kunne gå å småspise av dette utover kvelden.
Alt dette er det slutt på.(takk og pris)..
Men jeg tar meg selv fortsatt i nesten ubevist plukke opp kjeks eller andre små ting og stappe det i munnen samt smaking(altformye) på middagen. Tror kroppen min automatisk prøver å stappe ting i seg.
er også flink til å kunne spise mye mer en det jeg skal da hue mitt forsatt blir MYE treger mett en magen min. Har derfor innført en liten regel/tips som jeg så her på lavkarbo.
Spis halvparten av matet på tallerkene. Stopp. vent litt. Spørr deg selv. Er jeg egentlig mett eller trenger jeg litt til. Dette har vært veldig nyttig for meg..

Mvh Ruslepølsa..

ruslepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins learner Svar med sitat