Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 09:31   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolademousse uten melk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Storepoden elsket denne. Men tror den ble litt for mektig for minsten. Men minsten vil ikke ha kokesjokolade heller, han er vel ikke vant med smaken.

Irriterende mektig. Men det er jo bare bra når en er snopesyk.

Sitat:

Skal prøve varianten uten gelatin også, for den jeg lagde ble veldig stiv. Mulig årsak var at jeg kun hadde 3 gelatinplater og spedde på med litt pulver.

Ja, det er lett å få for mye puver. Tror kansje det vil holde med tre plater gelantin også. Jeg brukte bare 4 fordi det var det jg brukte i kokosbolleoppskriften min. Driver å tester ut litt forskjellig etterhvert.

Sitat:

Jeg brukte Lidl sin 70 % sjokolade, da den er en av de få kokesjokolader som ikke inneholder melk (kan inneholde spor) og ikke har spor av peanøtter.

Det var et bra tips! Kansje jeg kan få noen til å prøve å få tak i det. (Ene svigerinnen min kjøpte tennisrekkert (sikkert ingen som ikke er fra bergen som skjønner hva jeg mener. ) for å lage risboller til sin kjære, for den var uten spor av nøtter. )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat