Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-05, 15:25   #17
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Sv: graviditet og Lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg har planer om å leve lavkarbo, så snart jeg kommer ut av denne traumatiske fasen hvor det meste er uappetittelig, lukter vondt og er motbydelig (og jeg er gravid).

Det var problemet under mitt svangerskap.... Hadde akkurat bestilt masse lavkarbo tørrvarer på nett - og betalt klekkelig både for mat og toll. Lagde lavkarbopizza av pizzabunnmixen, og satt og koste meg med den, da kvalmen bølget gjennom kroppen . Og da var det gjort - brakk meg hver gang jeg tenkte på denne pizzaen, og plutselig ble alle produktene i kassen bannlyst inne i hodet mitt...

Kjenner faktisk kvalmen bølger i meg her jeg sitter nå ( 3 mnd etter fødsel ; ) når jeg tenker på denne pizzabunnen ( som faktisk smaker godt - egentlig.... )

Jeg var mye kvalm, og måtte spise det jeg orket å spise - og det var for det meste frukt, yoghurt og knekkebrød. La heldigvis ikke på meg mer enn 11 kilo - men med overvekt i utgangspunktet hadde jeg håpet på en 4-5 kilo bare....

Det aller viktigste er selvfølgelig å sørge for at en selv og babyen i magen får nok næringsstoffer.

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat