Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-09, 19:41   #12
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: I går fikk jeg vite at min bror har fått kreft, nå trenger jeg hjelp av dere!

Hei!
Jeg føler med dere. En vanskelig og tøff beskjed å få.

Mitt bidrag her er å kikke litt på ph-miraklet til dr. robert Young(bok).
Der kommer det frem at OKSYGEN til cellene er uhyre viktig. Og at basisk blod tar livet av sopp, parasitter og andre mikroformer. Og renser ut avfallstoffer og syre i kroppen. Og kan ta livet av kreftceller.
Prinsippet her er altså å drikke grønn drikk(supergreens) og renset basisk vann(tilsetter feks oksygenrik ph-dråper) i 3-4 liter om dagen. Og spise så mye basisk mat man klarer(helst 80%).
For å få en sjekk på blodets tilstand kan man ta fersk blod analyse på blodanalyse.no eller phforlivet. De vil også bistå med råd om kosthold etc i forhold til å få blodet friskt igjen. På disse analysene kan man se om man spiser for mye karboer, for mye protein, sopp/parasitter, syreopphopning etc...
Det kan være et tips til din bror, men jeg kjenner ikke selv personlig til noen som har vært syke og gjennomført en slik analyse og fulgt rådene(kostholdet) over tid.

En klem til dere

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat