Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 12:11   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Eggekrem og Oopsie

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne tråden jeg og lurer på om noen har bilde av disse muffinsene?

Kan de serveres til vanlige folk også? Eller blir de litt spesielle på smak? Jeg får nemlig besøk av en vennine til helgen og hun spiser ikke sukker, men jeg har så lyst på noe til kaffen selv, for jeg kommer til å lage noe til gubbene og ungene. Og nå er det sjelden vi treffes, så det blir lang middag og masse kaffe etterpå de gangene vi treffes..
Såklart jeg bare kan sette frem mandler og aprikoser, men jeg har jo lyst til å prøve noen nye oppskrifter Og er de best nystekte, avkjølte eller like gode dagen etter?

Disse var virkelig gode og kan trygt serveres til andre også.
Hvis du i tillegg bruker litt Splenda som melis over eggekremen så blir de ekstra søte.
Mitt "problem" var at de gikk dårlig å ha i pose i kjøleskap eller å tine opp fra fryseren. De ble skikkelig våte og litt udelikate å se på da. Men de smakte like godt, så jeg koste meg lenge med de .
Tror jeg må lage de igjen snart...
Har dessverre ingen bilder.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat