Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 18:50   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Sitat:

Det må gå ann å ha noe spesielt man liker å spise i helgen, som man ikke spiser i uka, uten at det betyr at man ikke ser viktigheten av eller legger jobb i å bytte ut gamle vaner for å oppnå whatever det er man vil oppnå med kostholdet...


Sitat:

Og det må da gå an for oss som faktisk har tatt det rådet om å endre sammenheng "munngodt" og kos å fortelle det, uten å bli "halshugget"
Noen av oss har vært og er faktisk så avhengige av sukker og søtt at det beste er faktisk å ikke finne erstatninger, men alternativer. Enten det er strikketøyet eller noe for smaksløkene.

Det var dette som gjorde det at jeg skrev det jeg skrev. Jeg har sett tegninga i lang tid og jeg blir lei meg når jeg ser sånt... Vi skal BACKE opp hverandre!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat