Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-06, 17:38   #11
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Iset

'

Jeg har flere ganger bestilt fra atkins.com i USA ja, men nå har de kuttet ut nesten alle produktene sine, så jeg bestiler ikke derfra lenger.
Før hadde de ALT MULIG av de deiligste sjokolader (tilogmed varianter av Bounty, Oreos osv), supper, pasta, "potet"-mos, kjeks, ketchup, kakemixer, brødmixer, iskremmixer osv. Nå har de ingenting, nesten...

Men noe av det fås kjøpt i Norge, som feks 3 forskjellige varianter av Advantage-bars, noen varianter av Endulge-sjokoladene, frokostbarer og shaker. Nå i år kommer det enda flere produkter, men jeg vet ikke hvilke.

Du kan bestille herfra:

www.lowcarbmegastore.com

Men frakten er VANVITTIG dyr!! Rundt 400 kr i frakt + tollen kommer jo også på flere hundre kr. Heia Norge.

Jammen Iiiisetttt da !
Mennesket lever ikke av sjokolade - alene.
Ehhh, prøv med mat
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat