Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-06, 18:23   #25
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil

Det hørtes spennende ut Torkil!. Jeg kan fortelle deg at hadde det ikke vært for at jeg nettopp begynte på atkins induksjon, så hadde jeg villet prøve ketolysekuren din. Mitt spørsmål er, går det an å fortsette med din etter induksjonen i atkins? Å hoppe ove den første fasen din, hvis du har noen faser i ketolysekuren, jeg har ikke lest så mye om den, men det står kanskje inne på hjemmesida di, har ikke fått sjekket den så nøye

Hei
Egentlig er du på Ketolysekuren når du er på induksjon, med noen små forskjeller. Jeg ser vel ikke den store vits i å bytte. Jeg tror det er best at man følger et opplegg som gir dokumenterte resultater og ikke skifter fra kur til kur. På den annen side så er det intet til hinder for å bytte. I tilfelle
anbefaler jeg DEG å vente til slutten av januar du skal få vite hvorfor i slutten av januar. Fordelen med ketolysekuren er kanskje at du får det du trenger ét sted, nemlig på www.ketolyse.no Kuren har ikke noen faser.
Nille har skrevet et langt innlegg om forskjellene, og hun vet hva hun taler om.

Til Dolcevita.
VG har siden 1. januar (surprise) rakket ned på allt annet enn VG sin slankeklub som forresten har 27000 medlemmer som tilsammen har betalt vel 8 mill. kr for å bli med. ( ps. her på lavkarbo har du en oppegående klub gratis!) Vi har lest artikkeler om at rask slanking fører til hårtap, slankeoperasjoner til alvorlig hjerneskade nå er fet mat ikke slankende ( der røyk Ketolysekuren, Atkins, Fedon, mm) men heldigvis har man VG slankekluben.
Jeg synes det er lavmål av journalistikk å drive på med de artikeler de fører frem, men 8 mill. er jo mye penger. At de reklamerer for egen slankeklub er ok, men deres journalistikk er så lav at vi vel alle gjennomskuer det.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat