Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 21:31   #18
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg tenker at noe av det viktigste er å hjelpe ungene å få et normalt forhold til mat.

Det der er for meg den aller viktigste biten, for jeg har aldri hatt et normalt forhold til mat. Jeg ble satt på slanking av min mor veldig tidlig (rundt 4-5 år), da hun så at jeg hadde lett for å legge på meg (selvsagt med mager mat, i tillegg var vi vegeterianere), og hun var over meg som en voktende hauk ved hvert måltid. Hun er og har alltid vært opptatt av at man skal være slank, og det virker nesten som hennes største skrekk nå er at barnebarnet hennes skal bli like tjukk som dattera Trym er forøvrig så gjennomsnittlig som mulig på både høyde og vekt.

Etter å ha vokst opp under slike forhold som etterhvert utviklet seg uheldig for min del med bulemi og binging er jeg fryktelig opptatt av at sønnen min skal få et naturlig og bra forhold til mat

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat