Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 16:39   #1
michelle_a
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 82
michelle_a er på en erverdig vei

Litt usikker. Atkins vs Lindberg

Som overskriften sier, jeg vurderer å bytte over til Lindberg fra Atkins, men jeg er ikke sikker.

Jo mer jeg leser om de forskjellige diettene, så blir jeg bare mer og mer usikker

Jeg synes Atkins har vært veldig tungt å følge. Jeg tenker på mat konstant og prøver å planlegge, men synes alt som handler om mat har blitt ett ork.

Da jeg skjeiet litt ut i det siste (fy!) merket jeg at jeg ble mye mettere av skiver og ris/pasta. (er ikke så lett når man jobber på restaurant. Man tar det man har for seg når man får to min tl å spise)

Når jeg har gått på atkins har jeg blitt fort sulten igjen etter hvert måltid. Slik som nå. Jeg spiste en omelett for to timer siden, men ble sulten 30 min etter det. Hva kan jeg gjøre?

Jeg kjøpte "endelig slank" bok forrige uke av en dame som gikk ned 26 kg på 5 mnd. Hun fulgte Lindberg og litt egenkomponert diett.

Jeg merket at forskjellen på det jeg fulgte og det hun gjorde, var at hun hadde ganske lite fett i kosten og brukte en del magre produkter.

I følge det jeg har skjønt... skal man ikke bruke light produkter og man skal spise en del fett på atkins...

Jeg lurer på om jeg må lese atkins bøkene omigjen, eller kjøpe Lindbergboken eller endelig slank, eller prøve å kombinere noe av det der.

Kan noen komme med noen tips til hva jeg kan gjøre?

michelle_a er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse... Svar med sitat