Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-08, 08:31   #63
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Opprinnelig lagt inn av Braincoolah, her.

Var det godt=) ? Har ikke prøvd ut noen av melblandingene , bare bakt Lollypopbrødet, så jeg skjønner jo at jeg må utvide reportoaret mitt når dere lager brød som er "lyse og fine inni".... Har vi mel av paranøtter i Norge? Eller Sverige? Fant denne på nettet og tenkte at det måtte passe bra i Atkins?:

http://64.233.183.104/search?q=cache...lnk&cd=4&gl=no

Aner ikke.. men det passer jo fint med nøtter i. Jeg liker det ikke da. Lagde med mandler og sånne "julenøtter" *huskerikkeifarta*... blæææh

I går tok jeg fram et brød fra fryseren - et "siwbrød" - hadde glemt hvor godt det var faktisk.. Så i dag har jeg spist to brødskiver til frokost og to sponplater

MEN når jeg ser i oppskrifta at det står at man skal knuse linfrøene.. skal man ikke det. Da frigir man karbohydratene i linfrøene slik at man tar de opp .. så det skal jeg rette!!!

Ellers har jeg bestilt brød nå på spisdegslank.no. Ca 50 kr per brød. Det blir billigere enn å bake selv med ketolysemix.. Skal hente de i dag eller i morgen, så jeg er SPENT ja..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat