Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 10:35   #75
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Hei på dere.
Jeg har kjøpt bakemiks på www.sportnutrition.no Her har dem mye forskjellig proteinpulver og slikt. Jeg betalte 550 pluss mva for 3 kg med bakemiks. Men...innrømmer at nå har jeg et firma jeg kunne kjøpe dette på da, så jeg fikk det til innkjøpspris. Veil.utsalg er ca 900 kr for 3 kg, eller 321 for 1 kg.
Vet ikke om du får kjøpt her uten å være en slags kunde, men skader nå ikke å prøve seg. For 600 for 3 kg er nå ikke rimelig, men en grei pris vel?
prøvde å lage pizzabunn her av slikt mel, men det funka dårlig, ble så tørr at jeg hadde kjempeproblemer med å greie å tygge å svelge bunnen. Dårlig forsøk mamma, fikk jeg til svar fra de andre her. Så neste gang blir det mer vanlig bunn, med heller litt bakemix oppi. Her er innhold for bakemiksen som jeg har:

Ernæringstabell per 100g per 40g Energi 1520kj/380kcal 608kj/152kcal Protein 80g 32g Karbohydrater 6g 2g Fett 4g 1,6g




Dalblads - Bake Pro 1 kg

BAKE PRO™ har en proteinprosent på 80, fett 4 og karbohydrater 6. BAKE PRO™ er også utmerket å bruke som et rent protein for proteindrinker. For å få et fullverdig bakeprotein, har Dalblads Nutrition tatt frem et mat/bakeprotein med en av verdens fremste produsenter av myseproteiner. BAKEPRO™ er veldig lett å bruke til oppskrifter, ca. 25% av tørringrediensene bytter man ut med BAKEPRO™.


Anbefalt Bruk:

BAKEPRO™ er veldig lett å bruke til oppskrifter, ca. 25% av tørringrediensene bytter man ut med BAKEPRO™.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat