Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-14, 13:58   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort det og det var derfor jeg skrev at jeg var "ganske enig" med Kanutten og ikke "helt enig". Det er da ikke så uvanlig å "skjerpe apetitten ute og spise hjemme" for å kalle det det.

Men jeg synes mannen til trådstarter er i drygeste laget ute å kjøre altså - om min mann hadde lagt ut om en kollegas flotte pupper hadde jeg virkelig begynt å lure på både det ene og det andre og følt meg både såret og sint. Med rette.

Mannen min fortalte meg om damer han tente på. Og han sa det ikke bare en gang. Jeg ble lei meg og følte meg utilstrekkelig. Det endte opp med at jeg gikk fra ham. Da først forstod han hvor såret jeg ble og han innså selv at han oppført seg på en måte vi ikke kunne ha mellom oss. Han sluttet tvert med å fortelle alt så utbroderende som han pleide og vi fant sammen igjen. Forholdet ble et helt annet. Vi fikk en mer gjensidig respekt for hverandre og vi kan fremdeles begge to tiltrekkes andre, men vi utbroderer det ikke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat