Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 09:17   #1957
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Hei folkens! Da var jeg tilbake... Siden sist er jeg blitt skilt, har flyttet med ungene og er nå en litt mer lykkelig alenemamma til to viltre småtroll! MEN kan dessverre ikke si at jeg har rast ned i vekt pga skilsmisse fra helvete... 10 kg++ to go! Etter ei påske med masse drittmat så er jeg tilbake på ketose! Skal begynne å vanke her inne igjen tenkte jeg, er ikke som om jeg har noe annet fornuftig å finne på om kveldene akkurat..

Så synd å høre at ekteskapet ditt ikke fungerte, men godt å høre at du er mer lykkelig. Hvor gamle er dine to viltre småtroll?

Jeg har fylt opp kjøleskapet med snadder lav karbo mat nå, og det skal bli godt, men tøft å komme i gang igjen. Jeg har gjort meg avhengig av sjokolade og potetgull igjen. Jeg er ikke like styrt av maten som jeg var da vi begynte i februar i fjor, da det var alt jeg tenkte på, men maten eier meg nå også. Det skal bli godt å ta tilbake kontrollen igjen, når jeg har kommet meg igjennom de første 3 ukene. Jeg kommer nok til å følge mai-tråden også fremover, for å motivere meg selv. Bli med dit også da vel! Det er ikke som om det er noe annet fornuftig å finne på om kveldene likevel.

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Oh god.. Jeg har bakt lavkarbobrød for første gang, og det ble bare IKKE bra!! Kjøkkenvekta mi streika, så jeg måtte bruke den gram-målegreiene som er på litermålet.. Resultat: brød som er 2 cm høyt! Nedreste cm er bare egg, og øverste cm er alt kornet.. WHY??

Nå måtte jeg bare le! sorry... Det hørtes liiiite nice ut!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat