Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 13:13   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke tåler melk

Jeg lager meg sjokolade - uten melk , og med nøtter og kanskje til og med litt syndig, tørket frukt... ... Ingredienser får du kjøpt på nett. Jeg er også veldig glad i (fersk) frukt da. Og frukt og bær er sunne utskeielser også når man teller karbohydrater - sammenliknet med mye annet "rart".

Et rødvinsglass har også blitt en utskeielse jeg er glad i.

Om det er melkesukkeret du reagerer på finnes det tabletter som du kan bruke en sjelden gang (de er dyre) og da kan du spise melkeprodukter uten store problemer.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat