Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-12, 16:12   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Har du prøvd denne til frokost? Marellas blomkål-omelett

Jeg tipper at dette ikke er noe nytt, men har ikke sett oppskrift på dette her inne, så jeg vil gjerne dele denne. Jeg syns dette var veldig godt, fikk lyst på en bit til, en bit til, osv-osv...

Det er noe så enkelt som eggeomelett med revet blomkål.

Du trenger:

4 egg
1/2 revet blomkål
1/2 dl fløte
salt
pepper
100 g revet ost. Jeg brukte "4 oster".

Stekes i smør. La smøret smelte i en varm panne. Ta oppi blandingen. Slå ned varmen på minimum. (pass på varmen, så det ikke blir brent under.)
Legg på lokk. Ferdig etter 10 minutter.

Serveres med bacon, salat og tomat. Gjerne litt rømme også

Ps, etter tips fra Anarko, så smaker det helt nydelig med Fetaost! Jeg byttet da ut osten med fetaost, jeg la den på toppen etter å ha helt over røra i panne, før jeg la på lokket! mmm

__________________

Sist redigert av Marella77 : 05-09-12 kl 11:39.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat