Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 16:31   #66
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Knallgode hamburgerbrød

Opprinnelig lagt inn av fjt, her.

Testet desse i dag men syns personlig at det ble no harskt/beiskt på smak.. Kan være at smaksløkene mine ikke er venner med sesamfrø ELLER at mine tilpasninger pga tilgjengelighet i skapet har gjort mye med smaken..

Byttet ut fiberhusk med kruskakli og tilsatt ikke fløte. Konsistensen og utseende ble bra riktig nok.. Kanskje en idé å mikse sesam og solsikke neste gang som en annen her hadde gjort..

Tips?

Tipset mitt er at du forsøker en gang etter oppskriften før du gjør personlige endringer

Kruskakli og fiberhusk er ikke det samme i det hele tatt, og har heller ikke samme funksjon/effekt og kan godt være årsak til at det ble litt snedig smak.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat