Tråd: Iskremmaskin
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 10:16   #27
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Iskremmaskin

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Har akkurat gjort et nytt forsøk, og lot bollen stå framme et kvarter før jeg starta maskina. Nå som sist la det seg et steinhardt belegg på innsida av bollen, og dette ble til slutt så tykt at motordelen ble løfta av skåla.

Jeg klarte å tømme den, skrape løs den harde isen og blande røra sammen igjen, og satte i gang på nytt. Nå la det seg ikke belegg på bollen, men røra ble heller ikke fastere. Den smelta, faktisk!!!

Dette var et skikkelig bomkjøp, tror jeg. Får ta en tlf til Lefdal og be om å få bytte til en annen maskin. Kanskje sier de ja så lenge jeg bytter til en dyrere en?
Kan jo ikke få noe verre svar enn nei.

Så kjipt at maskinen ikke er bra. Jeg skulle til å bestille denne i gårkveld. Bra jeg bestemte meg for å vente da.. Men den virket så grei for den var liten og kanskje kunne få plass i den lille frysen vår. Men kanskje jeg må gå for en philips da. Siden man kunne fryse bare elementene på den og ikke hele bollen.. Noen som har en sånn? Er den bra?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat