Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-12, 01:43   #31
Kuredu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 159
Kuredu er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Mye nyttig informasjon her! Det jeg lurte på var om det samme gjelder for brystløft. Føler at resten av huden klarer å følge med, mens brystene som var og fortsatt er store, nærmer seg magen mer og mer!

Jeg vil jo selvfølgelig vente til jeg har holdt vekten en stund og til jeg ser om det blir barn på meg i nærmeste fremtid. Men, det er godt å vite om det er en mulighet!

Sist jeg sjekket (begynner å bli en stund siden!) så var det et krav om antall cm fra halsgropen (i det søkket nedenfor strupehodet hvis du skjønner hvor jeg mener...litt dårlig forklart....)og ned til midtlinjen ved brystvortene. Hvis avstanden her var over et visst antall cm (28 mener jeg å huske???)så ville man få brystløft.

Men kjenner ikke konkret reglene her, så ta det med en klype salt! dette kan jo være endret nå, men slik var det en stund iallefall.

Ellers er jo str din rimelig stor så ville ikke tro det skulle være noe problem å få dette dekket. Er jo bare å fortelle hvor ille det er med groper på skuldre, vonde skuldre, hodepine, ryggsmerter, svetteansamling, litt sopp til tider, osv osv osv - pluss det psykiske - selvsagt, og vanskeligheten med å få tak i undertøy og badetøy, så skal du nok se det ordner seg. Det tar jeg som en selvfølge her, og jeg vet legen støtter meg 100%. Håper det ordner seg for deg også!

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat