Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 19:14   #66
lh1985
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 28
lh1985 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av lise85, her.

Jeg slenger meg med her jeg også Kjekt med oppdateringer fra andre og at vi kan motivere hverandre Jeg har gått på Sb-dietten fase 1 i 1 uke nå, og har gått ned 2,7 kg og er veldig fornøyd så langt Men syns det er litt vanskelig å finne på ting til middag osv.. Blir lite variasjon.. Syns det er dumt at de oppskriftene her inne (så langt jeg kan se) ikke passer på SB pga for mye fett...

Tar gjerne imot tips til oppskrifter

har også tatt fettreduserte produkter istedenfor fullfett. bruker f.eks mye vita stekesmør/flytende. gir en god saltsmak på maten ellers har jeg variert med frisk saltat, kokte, og stekte grønnsaker. Spiser litt sauce på kosemiddager, litt må man unne seg spiser også pittelitt sukkerfri sjokolade når jeg får søtsug en sjelden gang, men et par biter er nok for å stille suget, og ikke bli kvalm spiser alt av kjøtt i normal mengde og masse grønnsaker til middag. har funnet ut at jo mer egg jeg spiser som måltid desto mer går jeg ned. så de siste mnd har jeg spist mye egg og bacon(som egentlig er for fett til å spise mye av, men jeg har gått ned uansett, spist opptil 6 ferdig skiver pr dag). men ser man kan spise ganske mye karbo uten å gå opp, så gleeeeeeeder meg til fase 3

__________________


lh1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat