Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 21:27   #6
jojomesteren
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 183
jojomesteren er ny på veien

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Likner mye på deg! Passerte 50 for et par år siden. Jobber mye og trives med det. har 10-15 kg for mye Startet på Ketolyse i november, og har stått helt stille etter de innledende ukene. Et hovedproblem er at jeg har vært fryktelig slapp og tung for energi, slik at jeg nesten ikke har klart å være fysisk aktiv. Det er i ferd med å bli bedre nå, så jeg håper inderlig at det skal løsne med mer mosjon.

Merker også at jeg har hatt mye større problemer med magen i jula - har spist litt lavkarbosnop (2-3 om dagen) og en klementin om dagen. Tror ikke kunstig søtning er noe for meg - blir ikke mer av det nå,på en stund...

Veldig bra med et slikt initiativ fra deg. Det er litt for mange "uproblematiske" tråder her inne, syns jeg. Sannheten om lavkarbo er nok litt mer variert enn man får inntrykk av. Det betyr ikke at den ikke er fornuftig for veldig mange. Men det er heller ikke løsningen på alle problemer - samtidig .

__________________


jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat