Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 18:53   #42
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Hei LilleMor.
En flott og opplysende side. Jeg er ny og meget forvirret. Leser og leser, men har gått ned 5,5 kj. på 6-7 uker.
Det med å "veie" siner ord er meget viktig. Skikk og bruk.
Jeg skrev et spørsmål på en tråd og fikk tilbakemelding på at "den jenta er ikke mye inteligent". Ny og sårbar. Dette er ikke greit.
Supert at du skriver om dette. Noen kan trenge en påminnelse om at alle ikke er like flinke til å ordlegge seg, men vi er vel ikke mindre inteligente fordet?

Hei Svima
Først og fremst velkommen til forumet og gratulerer med en flott vektnedgang! Du har virkelig vært flink, en flott kur - ikke sant?

Hyggelig at du liker det jeg har skrevet, jeg har også sett og opplevd en del ting her inne som ikke er greit.
Og det er dessverre en del som ikke tenker seg om før de skriver. Ironi og spøk kan være vanskelig å oppfatte - en har jo ikke tonefall eller kroppsspråk å forholde seg til.
Men ikke gi deg, det er lov å si fra - og det viktigste av alt : " ikke senk deg ned på samme nivå" , vær saklig og fortsett for all del å spør! Det er slik vi lærer

Lykke til videre.

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat