Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-04, 08:59   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Hvis du kutter ut melk og brød så begynner det å ligne Atkins ja. Du må alltid være HELT sikker på hvor mye karbo du spiser hvis du følger Atkins. Sjekk alltid karboinnholdet på alt av krydder, sauser og andre varer som du ikke er sikker på at du kan spise.
Når det gjelder Pizza så kan du jo bare kutte ut bunnen og spise fyll med smeltet ost på.

Den trenger ikke å være ensidig, det er hva du gjør det til selv.
Jeg skjønner deg godt, jeg gidder f. eks. ikke å styre altfor mye med å lage mat, det går mye i kylling, egg og kjøttdeig med grønnsaker. Men jeg gidder bare ikke å gjøre for mye ut av maten. Men jeg skal bli flinkere når jeg når idealvekta. Når man kan spise mer karbo igjen så er jo valgmulighetene større.

Det er uvant ja å spise varm-mat hele dagen. Men det blir du vant med. Bare gi deg tid.

Egg er det mest fullkomne du kan spise. En meget god protein og fett-kilde. Jeg spiser glatt 6-8 egg hver dag. Og jeg er frisk som en fisk (så lenge jeg ikke spiser for mye sjokolade og is i tillegg)

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av donjuanwannabe : 02-08-04 kl 10:28.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat