Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 11:33   #9
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Jumpsuit/ onepiece

Oi, det var sterke meninger!
Jeg likte heller ikke tights og one-piece dresser når de kom, men har etter hvert funnet ut at det er ganske ålreit. Store topper/vide kjoler elsker jeg, da slipper jeg å skjemmes over magen og jeg slipper å få vondt av ting som strammer rundt den. Men det jeg ikke gjør er å gå med tights og korte t-skjorter som ikke dekker rumpa, det synes ikke jeg ser bra ut. Untatt på de få unge jente som er kjempetynne. Jeg bruker tightsen mer som strømpebukse.

Skal ut og se etter onepiece i dag. En med lange ben, men løs og luftig. Jeg skjemmes over bena mine så jeg trenger noe langt. Har lært meg å gå med kjole, men da bruker jeg alltid lange støvletter og det blir så fryktelig varmt om sommeren. Var i byen på lørdag og følte meg ganske teit, når alle gikk i sommertøy, og jeg gikk med mørk kjole og tykke støvletter. Så for meg tror jeg one-piece blir redningen! Dessuten hva er galt med å ha det behagelig? Også er det forskjell på en buksedress i freshe sommerfarger da og en slitt joggedress, men du satte det kanskje litt på spissen for diskusjonens skyld?

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat