Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 07:17   #8
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Diett.no - veldig god hjelp på veien!

Dersom du lager noe fra bunnen av, så er det bare å hake av de ingridiensene som du har brukt å opprette en favoritt. For eksempel lavkarbo pizzabunn. Så neste gang jeg lager det, så er det bare å legge til favoritt. Blir med andre ord lettere etterhvert.

Når det kommer til matvarer du ikke finner, så legg inn. Siden er brukerstyrt slikt sett, og hvis mange nok er flinke til å legge inn blir det veldig bra etterhvert!! Noen ting finner du også på andre sider, fra sverige eller canada, bare å ta opp de listene.

Veier ikke heller, men vi har jo sånn cirka peiling. Også overdriver jeg heller enn å undervurdere, så er jeg sikker på at det ikke blir for mye. Funker fint for å få oversikt, så slipper man; "denne er det jo lite i, og denne og denne.." å plutseli er mange få blitt til litt for mye!

Men bare min mening, ihvertfall kjekt for meg nå i starten, til jeg er kommet ned i ønsket vekt. Har så veldig lett for å lure meg selv om at bare litt til kan jo umuli skade.. men begynner nå å innse at oversikt over mitt inntak av, har jeg ALDRI hatt!

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat