Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 12:55   #106
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Naiv, her.

Hei.

Jeg har gjort samme tabbe! Bestilite dette fordi jeg trodde det var nærmest gratis og ville teste det ut, men virker nå som om jeg er blitt scamma.

Har ikke fått noen varer i posten og er nå blitt trukket for produktene på kontoen min. Fikk aldri noen kvittering på bestillingen. Finner ikke siden lengre og har ikke noen mailadresse eller et telefonnummer jeg kan ringe til.
Kan noen sende meg nummeret jeg må ringe for å avbestille disse greiene?

Er det noen mulighet for å få tilbake pengene sine hvis man ikke er interessert i produktet?

Setter veldig stor pris på all hjelp jeg kan få!
Vil helst ikke bli trukket for enda mer varer jeg verken mottar eller er interessert i å betale for.

Tusen takk!

Hilsen en fortvilet, naiv og nå blakk jente.

du må sperre kortet ditt. jeg ringte inn først å avbestilte. da sa damen att nå er den kansulert. så like etterpå sendte jeg også en mail om å slette den (ville ha den skriftlig) fikk svar etter noen dager . Nå er den kansulert. osv.. da hadde hun ikke gjort det første gang... så etter noen dager så sendte jeg enda en mail og å kansulere og få ett avbestillingsnr. men fikk igjen helt lik mail som den siste.. da ringte jeg banken å sperret kortet. de rakk bare å trekke de portopengene fra meg. men ser jo her att mange har blitt trekt mye mer. så sperr det

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat