Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-12, 13:21   #45
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

*Kjenne-seg-igjen* Er hormonell og humørsyk før og underveis I tillegg til at jeg faktisk bakker snakkvendt når jeg har mensen. Veldig merkelig fenomen. Håper det ikke er tegn på tidlig altzheimer.

God uke til både de hormonelle og de med rolige hormoner!

Haha, godt vi er flere! Bakker snakkvendt, faktisk. Så merkelig! Jeg bare ligger i fosterstilling i senga og ber om å få dø pga smertene Jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull kjæreste, som synes oppriktig synd på meg. Men han skjønner IKKE at han burde komme hjem med sjokolade i dagene før

I dag er jeg så støl at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg Jeg trente i går, og bestemte meg for å ta igjen for at jeg hadde vært lat en uke... Angrer litt akkurat nå, kan man si Men ikke mer enn at jeg har meldt meg på 75 minutter med yoga på treningssenteret i morra! I dag har jeg mer enn nok med å faktisk sette meg og reise meg, om jeg ikke skulle ha bedrevet yoga også

Venter på at bærene mine skal tine såpass at jeg kan lage smoothie nå Og i kveld, da skal jeg på motorpsycho-konsert! ÅÅÅÅH, som jeg gleder meg!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat