Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 19:13   #130
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Har "bakt" knekkebrødene for fjerde gangen. Jeg lager alltid dobbel porsjon og fordeler det på tre bakeplater. I dag la jeg silikonbakepapir oppå røra da jeg hadde helt den på bakepapir på platene. Så kjevlet jeg deigen helt flat og jevn. Ble veldig fint og silikonarket var lett og dra av røra etterpå. Ingenting satt fast Så var det bare å rute opp og putte i ovnen.

Jeg steiker forøvrig alle tre platene samtidig i varmluft. Går fint det, må bare holde tunga rett i munnen ved stokking og snuing av platene

De er helt nydelige Nannah. Jeg leser at det er mange som spiser mye knekkebrød, men man skal nok passe seg for å spise for mange, blir fort for mye karber da

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat