Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 10:51   #36
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bodilla, her.

Unnskyld meg !!
Det er mulig at jeg er dummere en dummest, men jeg greier stort sett å finne fram til det jeg vil på PC'n. Men når det gjelder å kunne kommunisere med de andre "lidelsesfellene" her i forumet må jeg melde pass. Har prøvd utallige ganger, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal skrive mine spørsmål. Jeg skriver nå her, men det er sikkert feil.
Er nå veldig frustert og får lyst til å glemme hele greia.

Hilsen Bodilla


Ikke noe å unskylde

Skal prøve å forklare trinn for trinn for deg.

Gå inn på forum, så inn i den underfora som passer (der du vil stille spørsmål) feks, "lavkarbo generelt" "sofakroken" ketolyse" Når du har kommet dit står det hvem underfora du er på, under der og over de andre trådene som allerede er der finner du en lyseblå "knapp" som sier "new thread" Klikk på den og du poster en ny tråd.

Håper dette hjalp
Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat