Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 09:13   #28
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur for 2. gang og kun ned 1.5 kg på 2 uker!? Noen som har et par gode rå

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Vi er da ikke strenge, men gir råd utifra den situasjonen hun er i, men vektnedgang og da helst at den skal være kan ikke løses med en quick fix.De fleste har brukt mange år på å bli overvektige og da tar det gjerne lang tid å gå ned igjen.

Nei, dere som gir gode råd er ikke strenge, men det er et par her som sier hun ikke er motivert for dette og som ber henne gi opp. Det er jo unødvendig.
SYnes dette var en interessant tråd forøvrig, siden det er så mange nye som kommer inn og blir skuffet over at man ikke raser ned i vekt. Spennende å lese om alle ulike erfaringer. Selv tror jeg at jeg kommer tilnærmet et 0.09 kg i uka i gjennomsnittlig vekttap

Men har gått ned 25 og dette er nå min livvsstil. Mye enklere å tenke slik, så får det heller ta sin tid.

Håper du finner ut av dette. Lurt å lese litt her inne. Ikke så lett å vite når mange snakker om dette som en slankekur. Det er jo det, men det er mest av alt en livstilsendring. Dr Hexeberg skriver dette veldig greit. Begynner du å spise karbohydrater igjen, ja da går du opp i vekt igjen. Enkelt og greit.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat