Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-09, 14:36   #23
tan2r
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 39
Innlegg: 1
tan2r er på en erverdig vei

Sv: Noen som vet noe om Xtravaganza

Nå skal jeg snakke kun ut ifra egne erfaringer med xtravaganza, og den kunnskap jeg har tilegnet meg siden 4. mars da jeg begynnte mitt xtravaganza kurs.Jeg er 24 år, 181cm og veide 106 kg da jeg begynnte. Idag er jeg like gammel og høy men veier 84,5 kg. har økt musklene med 4,5% og har gått ned ca 12% i fettmasse.

Xtravaganza er ikke en livsstil, men et verktøy til å få seg ny livsstil. Det er som noen sier over en pangstart på den drømmen om å kunne gå ned i vekt. De tilbyr itillegg til vektreduksjonsdelen treningsveiledning og gruppemøter hvor man diskuterer ulike emner fra uke til uke. Kursets lengde varierer ut ifra de mål man har. Jeg for min del går på et 26 ukers kurs hvor jeg begynnte med "helfart," noe som tilsier 500 Kcal pr dag i form av pulver supper og -shaker. Itillegg er det viktig å drikke mye vann.
Den andre kalles "halvfart" og går på samme prinsippet som over, men itillegg noen faste måltider som man tilbereder selv. Det tilsier ca. 1400 Kcal pr.dag.
Xtravaganza har 4 lederstjerner som er
1. mental trening
2.mental næring
3.bevegelsesglede
4.God Energi

Jeg sammenligner gjerne Xtravaganza som en form for lett hjernevask der man skal lære seg selv å akseptere den man er, og se det gode i livet.

Jeg kan asbolutt anbefale Xtravaganza til de som vil, men jeg vil også anbefale dette forumet som et hjelpemiddel til det livet man skal leve etter pulverdietten, for her er det mye å lære. Jeg lærer stadig noe nytt her og det er et fantastisk oppslagsverk som ikke bare kan gi deg tips, råd og gode oppskrifter, men det kan også vise deg at du ikke er alene om å ville gå ned i vekt.

Og tusen takk for det.

__________________
Alene er vi kinaputter, sammen blir vi dynamitt!



tan2r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat