Tråd: Pukka te
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 15:45   #22
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg liker cleanse-teen som iste. Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Jeg er tilbøyelig til å være enig ... Cleanse-teen bruker jeg fordi den funker litt som basete for meg, renser ut slaggstoffer fra musklene så jeg blir mindre sliten og hjelper mot syreproblemer når det er et issue. Men smaksmessig synes jeg "ordentlig" myntete på ferske eller tørkede blader er utrolig mye bedre!

Ble litt sur på Yogamatters for øvrig, for de hadde bare pakket forsendelsen min (øyepute + te) i plast, og tepakkene var blitt klemt og så ikke så fine ut lenger. Jeg skulle jo ha dem til pynt i tehylla mi!


Sist redigert av Huldr : 22-09-11 kl 12:49.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat