Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-13, 20:49   #290
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg kræsjet med bilen ! Jeg kom rundt en sving, og det var speil blankt. Bilen snurret rundt en gang før den smalt inn i autovernet og spratt bakover. Takk og pris for at farten var lav, og at jeg var på en lite trafikert vei! Jeg visste det var glatt, og kjørte deretter, men det var rett og slett polert skøyteis med litt snø på. Et par minutter etter kom tilfeldigvis en fyr fra et eller annet veivesen-liknende greier, og hjalp meg å stroppe sammen bilen. Det kom kjørende noen til, og det holdt på å gå riktig galt fordi det var så blankt.

Det går bra med meg, og jeg klarte å kjøre videre med bilen, men den er ganske så maltraktert. Dette trengte vi ikke nå! Livet som voksen student er ikke veldig fett, så det blir nok endel tog på meg framover. Men jeg er såpass pragmatisk at jeg er lykkelig for at jeg er hel, og bilen er bare en ting. Og så er jeg glad for at det skjedde der det skjedde. Hadde det gått galt noen km før hadde det ikke vært autovern, og da hadde jeg endt i vannet!

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse