Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-04, 22:42   #12
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Det blir litt "kræsj" i hodet mitt om jeg skal lage mat til han som jeg mener ikke er bra Som oftes er det han som lager mat i helgene og han har slutta og koke vanlige poteter. Noen ganger på lørdagene lager de fløtestuet poteter men jeg legger jo merke til at de heller forsyner seg av "min" salat

Her i heimen er det minimalt med poteter for tiden, men desto mer grønnsaker/salater. Men både unger og mann er veldig nysjerrige på hva jeg spiser og smaker villig vekk. Ikke alt de liker og det er jo helt greit det også.

Alle trives med det, ungene maser veldig lite om pizza og pølser og brødet har lett for å mugne i brødboksen Toppers synes nå jeg da.
Må bare legge til at jeg ikke er helt fanatisk. Ungene får fortsatt lørdagsgotterier men jeg ser at de oftere og oftere bytter ut noe av snopet med f.eks. druer, kiwi eller andre ting de liker godt

Rusler rundt på sidelinja og bare "tilrettelegger" litt jeg,- til beste for alles helse her hjemme.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat