Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 19:03   #3
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo med lite fett?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Først, vektnedgangen din, mtp at du kun vil ned 8 kg, så regner jeg med at du ikke er all verdens overvektig, så 2 kilo på 14 dager er nok ikke noe som kan kalles treg nedgang

Hvis du ikke vil ha mye fett kan du spise litt mer karbohydrater Energi kommer enten fra karbohydrater eller fra fett, så å spise veldig lite av begge de to er en dårlig idè. Hvertfall i lengden

Hvis du legger ut en typisk dagsmeny, eller tre, så kan vi se på om det ser bra ut eller om det er noe du bør endre.

Har ikke laget noen spesiell meny ennå. Har sikkert fjusket endel (spist for lite og uregelmessig) siden det fortsatt er ferie for meg.
Må sikkert kjøpe meg en bok og lage meg noen ukesmenyer kanskje?

Men det jeg spiser nå er hjemmelaget knekkebrød (av linfrø, solsikkekjerner, kli, malte mandler og vann.
Pålegg er ost eller makrell i tomat.
Middag (ikke hver dag jeg har spist det ) men jeg satser på laks eller annen fisk og omelett ( med baon avog til) Har spist altfor lite grønnsaker-noen dager ingen ) Men spiser broccoli og blomkål i stedet for poteter til middagen. Jeg spiser ikke frukt.
Har avogtil tatt litt ypugurt naturell med bær. Og 1 glass rødvin om kvelden. Drikker mye kaffe.
Har du noen ukesmenyer å anbefale meg?
Takk for at du svarer forresten! Klem

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat