Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 21:42   #6
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Ødelagt karbohydratforbrenning?

Interresant det dere tar opp her!

Dette er ikke ett spørsmål,mere en undring og forsøk for min egen del.
Jeg har holdt på med dette i noen måneder,dvs ca 3. Jeg har ikke "syndet" på denne tiden,trent og vært godt motivert.
Vekten har vel stått nokså stille tror jeg,mulig noen gram forskjeller,men jeg merker på klær at det går riktig vei,samtidig må jeg jo justere.Jeg er vel i OWL...ett sted.

Iallefall...(nå kommer jeg til poenget som gjelder karboinntaket):
I 2 dager nå har jeg vært på hotell,og jeg har spist det som har vært servert,dvs jeg har holdt meg unna potet,pasta,ris.
Jeg har spist mye grønnt,kjøtt og fisk.
MEN jeg har spist desserter,først og fremst fordi jeg hadde lyst til det og for å se hvordan jeg reagerer,eller kroppen reagerer..Jeg har ikke kastet i meg uhemmet med dette men jeg har kost meg med det!
Det med søtsuget merker jeg jo blir større etter denslags inntak..men det skal jeg holde ut.Dagene er over nå og det er på'n igjen,for å si det slik,uten at jeg syns det er negativt
Det jeg er spent på nå er om eller hvordan kroppen takler dette bombeinntaket av raske karbohydrater/sukkermat..

Nå vil bare tiden vise.Jeg håper på en måte at kroppen får en liten kickstart.
vi får se...

Dette var vel egentlig bare en digresjon som jeg følte for å poste her for å minne meg selv på dette..

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat