Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 17:56   #127
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av peruvian, her.

Hei igjen

Skal på tur den 23-26 april og planlegger en heftig utskeing etter nå 3 måneder i ketolyse. Lurer på om det er en spesiell måte å forberede kroppen til en slik utskeing? Burde jeg begynne litt smått før jeg drar på turen slik at kroppen tilvenner seg?

Setter pris på alt av svar!

Hei,
Har du skeia ut før? Noen klarer det fint, men mange av oss opplever alt fra mild mage onde til skikkelig vondt i magen med forstoppelse eller diare. Dersom du ikke vet hvordan kroppen reagerer på utskeielse så er nok min anbefaling å smake litt på det meste men unngå de aller verste høykarbo bombene. Dumt å bli dårlig når man først er på tur… Mulig oppkarbing hjelper, men det har jeg ikke noen erfaring med.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat