Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 21:59   #102
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

Tror bare det med saltet var ment som tips for de som ikke får i seg nok vann. JEG vil ikke anbefale deg det!
Men når man er i ketose vil kroppen gi større tørstesignaler enn man er vant til, det er det mange som erfarer. Kroppen generere mye varme når den skal settet i gang med fettforbrenning. Det er kanskje noe av grunnen til at du ikke opplever at du går mer på do. Jeg opplever derimot at jeg går mer på do, men aller mest på morran. Da er det full spring. Det er bare noe jeg har måttet venne meg til. Men nå så er kroppen min mye mindre, og jeg trenger ikke fire fem liter som jeg gjorde i starten 2,5 til 3,5 liter holder i massevis.

Men uansett. Vann er bra. Bare se på dyrene, og tenk på hva vi har hatt tilgjengelig som tørstedrikk i hele vår utvikling.
Men lytt på kroppen, husk også på at sult kan være forvirrede tørstesignaler. Så om du synes du blir for fort sulten igjen etter et måltid, drikk et glass vann først, så kanskje det var fordi du var tørst, og ikke sulten at kroppen ga deg de signalene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat