Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-04, 11:22   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Takk, Nille og Begod!

Jeg visste heller ikke at Thyroxin og Levaxin var forskjellige. Er de det, da? Det står levotyroksin på Levaxin-boksen. Uansett, heretter skal jeg ta kalsiumtablettene mine senere på dagen!

Den boka har jeg hørt om, men har ennå ikke somlet meg til å få tak i den. Skal prøve å få lånt den på biblioteket i dag! Jeg har vel mistet litt gløden etter å finne ut av akkurat denne sykdommen selv også, siden jeg ikke har hatt noen markert virkning av Tyroxin/Levaxin + liotyronin (T3) og heller ikke Armour (naturlig blanding av T3 og T4 laget av skjoldkjertel fra gris). Men formen har vel blitt noe bedre i løpet av de tre-fire årene jeg har gått på medisinen, jeg orker å gå lengre, og har ikke vondt i armer, bein og fingre.

Jeg synes det er et mål å bli kvitt kunstige tilskudd på sikt, og har blitt forespeilet av en lege en gang at jeg muligens kunne slutte hvis jeg forandret kosthold (bare så dumt at han ikke ga meg så mye info om dette kostholdet... han sa bare at jeg skulle spise mest mulig middagsaktig til hvert måltid, maks en halv skive pr måltid, kutte ut all frukt og søtt og spise hver andre time... lett? )

Det kan vel hende at lavkarbokostholdet vil løse saken for meg også etterhvert...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat