Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 10:26   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med TFT - tankefeltterapi?

Avogtil får jeg skikkelig hjertebank, som kan dukke opp på de rareste tidspunkt, mulig det er noe slags angst, aner ikke - veldig ubehagelig er det uansett!

Iallfall, her om dagen fikk jeg veldig hjertebank, jeg var ute i kulda og på vei inn i kulda. Var kanskje litt stresset, men det kom helt plutselig på meg som alltid Det varte helt til jeg kom hjem rundt 15 minutter senere. Skikkelig hjertebank, hvor man kan kjenne skikkelige DUNK om man legger hånda på brystet.

Så kom jeg på at jeg kan jo prøve litt banking på meg, så jeg startet å banke oppå hånda, midt på hånda i linje fra punktet mellom lillefinger og ringfinger.

Og etter et halv minutt var hjertebanket 95% forsvunnet! Jeg ble så utrolig overrasket, "selvbanking" har ikke hatt så effekt på meg før. Etter noen minutter var hjertebankinga helt forsvunnet, SÅ godt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat