Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 12:30   #21
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: På'an igjen - tålmodighet på prøve Hva skjer?

Hæhæhæææ....jeg har sikkert en aldeles nydelig ånde ja, Felix... Best å være kjæreste med en annen røyker da, heh. *posevis med Ifa mottas med takk*

Jeg har analysert meg selv fram til at jeg er en person som er ekstremt opphengt i noe å putte i munnen hele tiden, så jeg måtte velge å vente litt med røykeslutt til etter slankinga hvis ikke så hadde jeg garantert ikke klart det. Sånne ting som å holde fingrene beskjeftiget med noe annet funker heller ikke da jeg hverken kan strikke eller hekle. Jeg er glad i å snekre og bygge ting, men det er liksom ikke sånt man tar med seg oppi sofaen når man skal kose seg litt.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 20-02-09 kl 13:12.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat