Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 10:43   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse uten meieriprodukter

Opprinnelig lagt inn av Elvi, her.

Jeg overlever helt sikkert uten meieriprodukter, jeg har spist det mest for å få i meg fett. Variasjon får man ved å ikke bruke de samme krydrene hver gang og lage nye smaker. Har du kuttet ut ost også? Jeg er usikker på om ost faktisk er noe jeg ikke reagerer på, jeg får ta en test om en stund.

Kunsig søtning. Vet du om det er bedre å drikke litt cola light isteden for pepsimax. Cola light er søtet med "splenda"(husker ikke kjeminavnet)mens pepsimax er med aspartam. Jeg drikker vann til hverdags og litt brus i helgene.

Jeg tåler ikke melkeproteiner, så ost er dessverre verstingen for meg .

Spiller ingen rolle om du drikker Cola Light eller Pepsi Max, det er en stund siden de sluttet å søte Cola Light med sucralose (eller Splenda, om du vil ), så nå er det aspartam i den også, gitt. Prøv å holde det til et minimum, litt i helgene holder.
Jeg drikker brus typ hvert jubelår. Brus søta med aspartam gir meg muskelsmerter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat