Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-14, 19:51   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage shake til barn??

Jeg tenker at for en toåring så er det ikke antall karber som er det viktigste, men alt det andre som er tilsatt.

Skjønner også veldig godt frustrasjonen med å ha et særspist barn, det har jeg selv. Redningen vår har vært havrevelling tilsatt god olje. Kanskje dette kan være et alternativ hvis dere syns det er lettere å få i ham flytende næring? Helsekostene selger f.eks. økologisk havregrøt (holle) som kan blandes til velling. Bland med melk så får dere litt proteiner og en skje rapsolje oppi gir bra fett i tillegg, og kanskje det kan tilsettes litt kakao eller oboy for å få den samme sjokoladefeelingen som den atkins shaken?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat