Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 01:26   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Litt usikker. Atkins vs Lindberg

Opprinnelig lagt inn av michelle_a, her.

Når jeg har gått på atkins har jeg blitt fort sulten igjen etter hvert måltid. Slik som nå. Jeg spiste en omelett for to timer siden, men ble sulten 30 min etter det. Hva kan jeg gjøre?

Laget du omelett av 1 vaktelegg da eller? Neida, men hvis du spiser nok så bør du være mett i ca. 4-5 timer etter et Atkins måltid. Du må spise deg mett til hvert måltid ellers så funker det ikke. Fedon kan være noe å prøve det er mer variert men du må passe på porsjonene bedre enn på Atkins. På Atkins kan du spise deg mere mett men har mindre valgmuligheter i forhold til hva du kan spise.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat