Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-05, 21:09   #8
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Lindberg

Jeg la dessverre ikke merke til at du fulgte Lindberg. Jeg kjenner heller ikke så godt til Lindberg-dietten, men regner med at du spiser en del mer karbohydrater enn det jeg tok utgangspunkt i. Dersom du vil ha en "spisedag", så bør du nok endre litt på dietten du følger til vanlig. Du bør ligge veldig lavt på karbohydratene, hvis du skal ha noe nytte av "carb-load". Hver sak er unik, så jeg anbefaler virkelig å gå til en seriøs ernæringsterapeut som tar prøver, og tester for metabolsk type. Da vil du få en diett som er tilpasset din forbrenning. I tillegg får du oppfølging dersom du skulle ha problemer eller spørsmål. Dersom du er interessert kan jeg "henvise" deg til en som er veldig bra i Oslo.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat