Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-12, 17:23   #123
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Ok, da er resultatene for treningen her etter 3 1/2 måned. Dette har skjedd samtidig som jeg har gått ned 26,9kg.

1RM for benpress har gått opp fra 173,3 til 200
1RM for rygg har gått opp fra 43,6 til 45 - her må det jobbes mer
1RM for pectorals har gått opp fra 41,9 til 55,9 - dette tallet må jeg sjekke, syns det høres mye ut

Vo2 max har gått opp fra 16 til 25,4 - vet at dette er fortsatt lavt, men det er jo en forbedring

Jeg er jo ikke en ekspert, men syns det høres bra ut. Tar gjerne imot kommentarer og forslag. Treningsprogrammet blir selvfølgelig lagt opp i forhold til de nye resultatene.

Ja, pointet mitt var ikke å skryte , selv om jeg er veldig stolt. Jeg bare ville gi ett eksempel på at lchf fungerer utmerket med styrketrening! Og jeg tror at treningen har reddet meg fra å tape muskelmasse, noe som jeg var redd for.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat