Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 15:00   #148
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Jeg tror ikke jeg sa noe som helst om at karbohydratene kom fra feil kilder. Sa at hun i tillegg til et par poteter til middag (som var den karbohydratkilden som ble nevnt), får hun i seg et betydelig antall flere karbohydrater, igjennom andre kilder.

Om det å helle innpå 65 gram karbohydrat i form av dextrose (Cell max) er bedre enn å f.eks spise 65 karbohydrater verdt trege karbohydrater fra masse grønnsaker osv, tror jeg kan diskuteres. Men det er veldig flott for rask restitusjon da. Sier de som mener man må ty til karbohydrater for å restituere. For restitusjonens del er det bedre med dette som er lett tilgjengelig, men for andre kan det være helt katastrofe.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat